KonekTel
Choose language

Zákaznícka podpora

569

Cieľom spoločnosti KonekTel je fungovať pre zákazníkov ako kontaktné centrum, a zaistiť tak rychlejšiu a efektívnejšiu komunikáciu medzi nami a zákazníkom.

  • Zákaznícky orientovaný personál so znalosťou produktov pripravuje priebežné cenové ponuky, koordinuje jednotlivé oddelenia zapojené do projektu a stará sa o každodennú korešpondenciu medzi společnosťou KonekTel a jej zákazníkmi.
570

Naše oddelenie zákazníckej podpory a logistika bude podporovať našich zákazníkov svojou celosvetovou logistickou skúsenosťou.

  • Spracovanie objednávok a dokumentáciu pre zásielku podľa požiadaviek zákazníka
  • Na vyžiadanie špeciálne balenie a označovanie
  • Na vyžiadanie vydávanie vývozných certifikátov
572

Snaha spoločnosti KonekTel uspokojiť požiadavky svojich zákazníkov ďaleko presahuje len dodávky komunikačných zariadení

  • Náš predajný tím aj tím technickej podpory podporuje našich zákazníkov pri výbere správneho druhu komunikačného riešenia pre ich konkrétne požiadavky
  • Naše terénne tímy poskytujú služby plánovania pokrytia, inštaláciu, konfiguráciu systému a podporu pri testovaní pri prevzatí systému na mieste inštalácie
  • Ako jedno z mála autorizovaných školiacích stredísk spoločnosti Motorola môže KonekTel viesť menom spoločnosti Motorola Solutions technické školenia produktového portfólia Motorola MOTOTRBO™
Poslať odkaz na e-mail

Kontaktujte špecialistov z KonekTelu

Napísať nám môžete na office@konektel.sk

telefonek+421 336 421 368

Volajte v pracovné dni od 8 do 16 hodín

KonekTel nepredáva len krabice,
ale dodává ucelené riešenie

1

Analýza a konzultácie
vašich požiadaviek

1
2

Výber najvhodnejšieho
riešenia

2
3

Kompletná dodávka
a realizácia

3
4

Dohľad prevádzky
a jeho podpora

4
5

Rozvoj v rámci
dlhodobého partnerstva

5